Kristallen 2009

Igår bänkade jag mig med mamma farmför teven. Varje år tittar hon på Kristallengalan och jag brukar tycka det är så larvigt men i år njöt jag faktiskt av att se alla svenska tvpersonligheter. Vid två tillfällen vek jag mig av skratt och fick knappt luft.... haha ni som missade galan bör kolla reprisen eller youtube-klipp! 
Kvällens höjdpunkt var när Carina Berg fick pris för årets kvinnliga programledare. Hon är en fantastisk karaktär som trollbinder med sin orginella journalistik. 
Kvällens lågmärke var att Mia och Klara snodde Kristallen från Ballar av stål. Vem satt inte klistrad framför teven när Bitterfittan, Sonneby Citysports och Kaninkokerskan m.fl gjorde det osäkert för en vanlig svensk att gå ute på gatan.... 
Nästa år hoppas jag på mer bloopers och färre långpratare!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0