Bokmal

Min kära vän gisela åker till Motala imorgon och det kommer bli ett stort hål efter henne... Som tur är har hon gett mig några böcker att läsa under tiden. En av de jag fick låna heter Expert på att rodna och är skriven av Katarina Von Bredow. Det är en typisk ungdomsbok om en fjortonårig tjej som bor med sin mamma men som måste flytta till en ny stan pga att mamman blivit kär. Mannen som de ska bo hos heter Bo och har en son som är 16, en riktig pudding. Det blir en utmaning för Natalie (som tjejen heter) att anpassa sig till staden, sin nya bror, skolan och "Bo-effekten".
Jag har suttit och läst halva boken nu och fick verkligen slita mig irån den för att äta lite och blogga. Trodde inte riktigt detta var en bok av min smak men jag sväljer den med hull och hår. Ska dyka ner i intrigerna nu. Hörs imorgon!


Härliga Gisa som åker om bara några timmar...










Kommentarer
Postat av: gisela

Vad roligt att du tyckte boken var bra, jag tycker också att den är grym!!!!! :D<3

2009-07-13 @ 10:43:41
URL: http://loovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0