Ett stort leende

God morgon alla härliga människor! Idag är det en underbar dag, solen skiner och jag är LEDIG!!! =D Ska pressa på balkongen hela dan tror jag. Känner mig smått blek och äcklig så de blir till å ligga i lite. Tar med mig boken Mina Hemligheter av Sophie Kinsella (hon som skrivit "om en shopaholic"). Ser fram emot att läsa denna.



Avslutade igår Meg Cabots Saknad -Träffad av blixten. Den handlar om en ung tjej som blir träffad av blixten och varje natt drömmer hon om barn som saknas och som har sina "missing persons" bilder på mjölkpaketen. Hon hamnar lite i trubbel när omvärlden får reda på hennes dolda talang och får gå till extrema metoder för att slå sig fri från medias, sin familjs och USA:s armes klor. Självklart finns det en kille med i bilden också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0