Fredagen

Okej nu tänkte jag berätta om utekvällen i fredags. Bättre sent än aldrig.

Jag åkte först hem till min kompis Jenny och käkade lite middag. Sedan kom hennes kompis Soffe dit. Vi tre hängde där ett tag och sedan drog vi ut på stan för att möta upp två andra kompisar.
Vi tänkte gå på Berns men då vi inte var fyllda 20 kom vi inte in. Måste skaffa mig bättre kontakter haha!
Vi drog till After i Gamla Stan istället till Vendela och Angelica. Riktigt trevligt hade vi.
På hemvägen skulle jag åka med Kristina och Daria och Darias kille plus hans kompis. "Kul" som killar är fick de för sig att de skulle hoppa på en båt och busa lite. Ut ur båten kom en kille och hans tjej som hade legat och sovit där. Helt galet blev det, tjejen trodde hon var hulken och började skrika och killen kom med en glasflaska i handen. Medans killen vänder sig mot en av "våra" killar kastar ja mig mot hand hand och tar flaskan och kastar den i vattnet (inga flaskor i huvet ikväll). Allt gick sen bra, lugnade ner paret och sa trevlig kväll. Tror killarna ville bråka lite men det satte jag och tjejerna stopp för.
Jaja, det är Stockholm det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0