Hi guys

Ska snart sova... Helt sjukt. Jag brukar ju vara en liten nattsuddare. Märks att man blir äldre. Haha! Imorgon är det äntligen fredag, som jag har väntat. Ännu en veckas slit på jobbet är över och som körsbäret på toppen kommer Ebba hem imorgon! =D Vi har inte setts på flera veckor nu men imorgon ska jag krama henne riktigt hårt för att försäkra mig om att hon verkligen är här.
Fick ett underbart mms av Gisa idag, hon är nere i Motala och schteker med en massa rallygrabbar. Man blir ju inte lite avis... Vill också bada, sola och se "baywatch" grabbar springa längs stranden. WTF!
Jaja nu blir det sova så man orkar med grabbarna på jobbet imorgon, det kan bli lite väl mycket testosteron ibland!



Tomorrow my dear, tomorrow!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0