Resultat

Tänkte bara säga att Mavalas nagelförstärkare verkar vara en hit! Naglarna är fortfarande hela och nagellacket sitter efter en tuff dag av diskning. I vanliga fall brukr jag få måla på ett extra lager och liksom lappa ihop allting men inte idag. Great!
Jobbade som vanligt idag men det var riktigt segt. Vi hade lite gäster och allt motarbetade mig idag. Klämde mig och saker var slut och tvättstugan upptagen och en massa andra småsaker som nästan fick min bägare att rinna över. Gick ner i källaren och skrek av mig lite... det är nog mitt trick när jag blir arg och frustrerad, jag skriker lite. Är jag hemma brukar det bli i en kudde så det inte hörs och vips känns allt lite bättre. Haha, jag e rätt bra skumm.


Jag? En skummis...




Kommentarer
Postat av: Erika

Skummisar är vi allihopa :P

2009-07-14 @ 19:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0