Reva hit och reva dit

När jag kom hem från jobbet idag gick mina byxor sönder (hoppas iaf att de gick sönder då och inte tidigare, märkte det hemma). Så imorgon MÅSTE jag köpa nya jeans. Visst det är kul tänker ni med nya kläder men jag fasar alltid för att köpa jeans. Det finns en hel djungel och alltid sitter de knas på något sätt. Är nog lite den typen som köper flera av samma sort ifall jag hittar ett par som funkar. Troligen blir det samma imorgon. 

Ska möta Ebba imorgon och ta bilen ut till hennes syster i Spånga. Jag åker aldrig bil och Ebba har inte världens bästa lokalsinne (love you) så vi får se hur det går. Varje gång vi suttit i bilen tillsammans har vi fått köra omvägarnasomväg för att komma fram. Haha! 
Glömmer aldrig när vi låg i fel fil på väg in till stan och fick köra upp på motorvägen igen!  xD


Ebba bakom ratten. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0