Bio, fika och kändisar

Gick och såg Slumdog Millionaire som jag skrev tidigare. Otroligt gripande film som berättar en viktig historia. Har du inte sett den, gör det! 
Efter filmen gick vi och fikade på 60's. Vi hade det supermys där i ljusen när vi pratade. Så var det dags att gå hem och jag och Gisela beslutade oss för att gå (bli av med kaffehypen). 
När vi kommer nere vid Stureplan hör jag två killar säga Zlatan, Mellberg och Majstorovic... Gisela och jag går över gatan och visst fan är det Zlatan och Mellberg. Majstorovic sprang i förväg. Jag chockar mig själv och Gisela när jag försiktigt petar på Mellberg och säger ursäkta men skulle jag kuna få ta en bild med er. (Jag fick panik av Dahlberg, hur kan jag va så coollugn me dessa grabbar!?) Visst säger de och klick klick så e bilden tagen. (Efter lite om och men, kameran funkade inte först och de påpekade Mellberg på ett gulligt sätt) Min och Giselas kväll var räddad!! =D
Jag har bloggen och tacka för denna bild, numera bär jag med den hela tiden och det ska jag fortsätta med!






Kommentarer
Postat av: Erika

Så gulligt att du "petade" på Mellberg också, klockrent. Men som sagt väldigt, väldigt bra bild. Men va fan tittar Zlatan på?? :P

Kram

2009-06-04 @ 11:02:50
Postat av: Malin

Haha tja kameran funkade inte först så de kanske va ngt kul som fångade hans blick :P

2009-06-04 @ 12:41:58
URL: http://tvatjejerochenstorstad.blogg.se/
Postat av: sara

hahahahahahaaaaaaaaaa!!!! ja döööör!!!! ;D

2009-06-07 @ 14:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0