Kämpa!!!

Det ser ut som att solen ska träng igenom och jag hoppas verkligen den gör det. Drar på kryssning ikväll och det vore toppen med lite sol på hemvägen imorgon. Kanske kan man bättra på brännan lite. =) 
Har packat nu på morgonen. Jag brukar inte va en sån som packar hela hemmet men tror jag är på väg att göra det denna gång. Ska vara borta i 24 timmar och har en liten proppfull resväska. Haha! 
Om en stund ska jag möta Ebba och Gisela i Fältan för att shoppa lite småsaker och för att övertyga G om att hon kommer överleva utan oss. =P 


En gammal goding på oss. 




Kommentarer
Postat av: Löövgreen

Jaaaag kommer saaaakna er!!! Kom hem heeela! <3<3

2009-06-15 @ 18:15:13
Postat av: Erika

Sötnosar!! <3

2009-06-15 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0