Min resa.

Om några timmar börjar min resa... Klockan 00.00 för att vara exakt. Jag har många gånger tänkt att nu så skall jag gå ner i vikt men nu jävlar ska det ske.
Denna sommar ska bli startskottet för en förändring i mitt liv som hela tiden kommer att utvecklas. Jag ska börja ta hand om min kropp och själ för jag ska ju trots allt leva med mig själv för resten av livet. Jag vet att det kommer bli tufft och jag kommer säkert "falla dit" flera gånger men det är bara att köra vidare dubbelt så hårt.
Jag skriver detta i min blogg för att övertyga Mig själv om att Jag verkligen kan klara det här.
Målet är att gå ner 10 kg. Jag har insett att jag aldrig kommer bli pinnsmal men det är inte något jag strävar efter heller. Jag är trött på mig som jag är nu och vill förändras.
Jag vill växa som person och bli vuxen. För mig så är detta sättet. Jag måste bevisa för mig själv att jag kan klara hinder som dessa och lösa problemen istället för att låta det plåga mig. Jag hoppas på stöd från min omgivning men det är främst Jag som ska göra Min förändring till verklighet.




Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tänkte köra samma spår som dig Malin :)

Vi får stötta varandra <3

2009-06-22 @ 05:46:52
Postat av: Malin

Verkligen tjejen! Nu ska vi fixa detta. <3

2009-06-22 @ 09:06:16
URL: http://tvatjejerochenstorstad.blogg.se/
Postat av: Löövgreen

Jag stöttar er helt!! :D Min älskade flickor<3

2009-06-22 @ 10:15:04
URL: http://loogren.blogg.se/
Postat av: Erika

Vi övervinner allt... tillsammans <3

2009-06-22 @ 20:30:58
Postat av: Nettan

Ni har mitt fullständiga stöd! Ni kommer att grejja det galant, ingen tvekan om saken!! :D <3

2009-06-22 @ 21:31:45
URL: http://bigcitylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0