Tillbaka till h-vetet

Vaknade för en stund sedan.. Visst inte tidigare än vanligt men med tanke på att jag ska till skolan nu känns det extra tungt. Jag befinner mig i ett vakum just nu. Jag har inga läxor men tar inte studenten förens om en vecka. Kan man inte få gå ut med de som tar studenten nu så man har det gjort. Varför dra ut på det? 
Känslan är konstig. Man vill ta studenten nu, nu, nu men samtidigt vill man dra ut på det. Efter studenten är jag inte en elev länge. Jag kan inte känna trygghet i att veta vad jag ska göra efter sommaren. Man vet inte om man kommer få jobb, var det ett misstag att inte plugga vidare, kommer jag kunna försörja mig och hur kommer jag mentalt må av att inte ha något att göra... Det är NÅGRA av mina tankar just nu...







Kommentarer
Postat av: Erika

Vi får stötta varandra gumman, jag känner precis likadant...

Stor kram <3

2009-06-03 @ 12:37:47
Postat av: Malin

Ja verkligen. Tur att man har fantastiska vänner! =D

2009-06-03 @ 17:37:34
URL: http://tvatjejerochenstorstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0