ursäkta

Ni får ursäkta men när jag jobbar blir det inte mycket bloggande... Är dödens död när jag kommer hem men gör ändå saker. Själva processen att starta datan tar på krafterna. =P
Va på jobbet idag med, det gick bra! Hade ett väldigt otrevligt par bara som inte verkade fatta att det var en kvarterskrog och inte en jävla fem stjärnig restaurang. Jag kan inte springa till dem hela tiden!!! Jaja det gick ju bra men lite svettigt blev det ett tag.
Efteråt käkade jag lite middag med Ma och sedan mötte jag upp Gisela. Vi ledde våra cyklar till Norrmalmstorg för att sätta luft i däcken. (Det finns gratis luftpumpar på bl.a. Stureplan och Norrmalmstorg, toppen!) Sedan tog vi en hejdundrande tur ut på djurgården och runt runt runt vid DIF:s träningsområde. Det var dock ingen där, för sent tyvärr men hoppet hade jag iaf med mig! =P










Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt värre hade vi... Men nu har man rumpvärk! :P

2009-06-23 @ 23:53:28
Postat av: löövgreen

Mysigt värre hade vi... Men nu har man rumpvärk, sköönt! :P

2009-06-23 @ 23:54:42
URL: http://loovgren.blogg.se/
Postat av: Malin

haha verkligen! =D

2009-06-25 @ 12:27:49
URL: http://tvatjejerochenstorstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0