Wakie Wakie

Vaknade för ca en timme sen och har vilat mig sen dess. Kände imorse att jag tror jag håller på att bli förkyld så har proppat i mig apelsin, strepsil och en massa te! Det brukar funka så hoppas på samma resultat denna gång. =) Måste va på G inför kryssningen imorgon. Båten går vid halv 8 och vi är tillbaka dagen efter vid ca halv 7. Ska bli grymt kul men är nog lite nervös också. Haha alla har små pakter på folk de ska utsätta för vissa hyss... Inte helt tryggt.
Nu ska jag göra en manikyr och måla naglarna blodröda. 


Bild: Linn
Älskar denna bild, en blandning av ironi och sanning...




Kommentarer
Postat av: MAAARY

sjuukt cool bild

2009-06-14 @ 14:09:31
URL: http://maryzaias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0