Bikinis, Bilkö och Bitches!

Denna dag blev ju inte riktigt som jag tänkt... Efter skolan som slutade vid 1 gick jag och några kompisar på Ringen och Veronica skulle kolla på bikini. Hon hittade en supersöt på Lindex som jag röstade för! Pudding på playan asså. 

Därefter åkte jag hem och då var klockan typ 3. Mötte Ebba och åkte och handlade på P-xtra men självklart glömmer hon sitt kort till Martin Ohlson (där vi skulle köpa kycklingspett) så vi fick åka tillbaka in till stan igen. 
Köerna var ett faktum. Men det kändes lugnt för Ebba är en grym förare! Tyvärr vart hon lite bitchig på slutet och blånekade när jag ville till kaknäs och kolla om några DIFare var ute och tränade.... 

Jag åkte med hem till henne för att hjälpa till att få upp varorna och när jag kommer ner till bussen som ska ta mig hem står det 14 min så jag fick gå. Det var okej men sen e det någon idiot till granne på tre trappor som har en väska i hissen och står och sminkar sig i hallen så jag fick gå upp 7 trappor. Tänkt till j*vla stolpskott! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!

2009-05-20 @ 20:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0