Far jag kan inte få upp min kokosnöt...

Idag åkte Sara till England. Det kommer bli tomt! Jag lyckades iaf sysselsätta mig med något annorlunda och ganska roligt i eftermiddags. Jag öppnade en kokosnöt. haha! Ett hett tips!
Det var ganska enkelt, du tar en kokosnöt, spikar hål i den och tömmer den på mjölk. Därefter lägger du in den i mitten av ugnen på 200 grader i ca 20 min. När du tar ut den har den förhoppningsvis fått en spricka så då tar du ett verktyg du finner lämpligt att slå till med. Nu har du din kokosnöt och du kan antingen äta den direkt eller göra som jag, riva den. Personligen tycker jag inte varm kokosnöt är någon höjdare men hey, smaken e som baken! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0