Förlåt.

Förtlåt till mig själv och till er läsare för dålig updatering. Inspirationsnivåerna har varit på sparlåga ett tag. Konstigt nog så behövs det även när man bara ska berätta om sitt liv... Oh well. 

Kort sammanfattning pa vad som hänt och gjorts: 

Igår slutade vi tidigt så jag, Steffi, Jenny och Veronica tog en tur på söder som slutade i stan. Inköpt blev en underbar knalligt rosa kofta med knappar av sötvattenspärlor. Fantastique! 



På kvällen gick jag med Ebba och Jossan till Retro och kollade på DIF-AIK. Det gick ju inte speciellt bra i den matchen (är durgårdsfreak!) men trevligt hade vi det. 

Idag har jag varit ledig, nu i slutet av skolan ställs många lektioner in. Segt men skönt. Fick lite plugg gjort och hämtade min studentklänning från sömmerskan. Den är vintage och var lite för lång för mig så klipp klipp med saxen behövdes. 

Har precis kollat på senaste avsnittet av The Hills på Mtv.com, sjukt bra! Den där lilla råttan Spencer kan ju dock gå och ***** sig någonstans! Han är hemsk!




Kommentarer
Postat av: Nettan

Fin fin kofta :D hoppas du mår bra! <3 /Netti

2009-05-19 @ 17:16:26
URL: http://bigcitylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0