Fullt ös medvetslös..

Här kommer lite bilder från skärgården där vi drabbades av motorstopp, bidrottningar, matbrist och en hyperaktiv lövgren. =D

Emma, Mickan och Ebba preppar för båtfärd.


E är grym på å ratta!


Smile Emma. =)


Tänk att mina vänner e så coola.. I love you


Gisela, Rickert, jag och Ebba. 10 min senare = motorstopp mitt i viken..


Vi solade


Sitt ner i båten unge


Hoppade studsmatta


Jag gillar verkligen att åka båt


Det e så fint där ute 


Gullig utsiktsplats


Sovplatsen för kvällen. 


Kommentarer
Postat av: G

haha, tänk om jag gillar att vara hypeer då!!? :P <3

2009-05-27 @ 16:10:28
Postat av: Malin

Ja då får vi helt enkelt hantera det. Vi får vara hyper tillsammans. =P

2009-05-27 @ 17:19:42
URL: http://tvatjejerochenstorstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0