i går kväll

Hade kör igår, sista gången... Rikitgt tråkigt men det drar igång igen i höst. Vi sjöng lite låtar igår som vi inte sjungit tidigare t.ex "I love rock n roll". Haha jag och Sara skrek mer I LOVE ROCK N ROLL!! Riktigt skoj! 
Efteråt gick vi från Skanstull till Karlaplan, tog ca två timmar så sega som vi va. Men de va skönt. Har säkert gått mer än 1 mil igår och har aningen ont i fötterna idag. Hade verkligen inte rätt skor på  mig... 



Om en stund ska jag till skolan och sedan ska jag möta upp GIsela och Ebba för å köpa en present till Erika som tar studenten imorgon. Hur avis blir man inte när hon tar den imorgon? Jag måste liksom vänta en månad till! Men  det e nog som de säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 





Kommentarer
Postat av: Vivi

gu va fin blogg!!! :D

2009-05-12 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0