OMG!

Va just nere för att köpa lite sushi på mitt lokala sushihak... Precis när jag kommit ut genom porten och ska gå från uppfarten till trottoaren kommer en ung man cyklande. 
Vi får ögonkontakt ett tag och jag inser att jag känner igen honom. Det är Mikael Dahlberg, anfallare/mittfältare från Djurgården. 
Jag får smått hjärtstillestånd och blir därefter lite fnittrig. Han e otroligt söt! 
Jag ringer Ebba (den enda som kan förstå denna panik) och kan knappt få fram ett ord. 
Haha aningen töntigt men tro mig, det är inte första gången. Dahlberg har jagbl.a. sett på tunnelbanan tidigare och han har varit inne på min praktikplats... effekten han har på mig är densamma.
Kanske försöker universum para ihop oss på något konstigt sätt. Man kan ju alltid hoppas... 



Nu blir det sushi för hela slanten och lite tv-tittande för att lugna nerverna!




Kommentarer
Postat av: Nettan

Hahaha oj där ser man ;) det blev som grädde på sushin då :D jo här äre bara bra! Vrålhungrig men blir snart middag för mig med :) <3

2009-05-19 @ 18:04:19
URL: http://bigcitylife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0