Regn och lunch

Just nu regnar det i Stockholm. Riktigt segt men engligt SMHI ska det bli sommarvärme i helgen 25grader och sol! =D Får längta till det. Eventuellt blir det en kväll på Apberget (sthlm boogie) men spikat är iaf att jag, G och E (+flera) ska kolla Sthlm Marathon på lördag. Picknick time! 

Nu ska jag dra iväg och möta upp lite kompisar och käka lunch på Jensens Biffhus. Mumma. Sedan ska jag nog dra och kolla lite klänningar på Gina, de jag skrev om tidigare. 


En riktigt gammal bild på mig E och G. haha good times! 




Kommentarer
Postat av: Emme

Då får ni hålla utkik efter mig på lördag! ;P Kommer ha en färgglad kepa (rosa, gul, vit och svart) på huvudet, en vit tröja där det står "NORBERG" och "03" bak på ryggen och svarta byxor^^

2009-05-29 @ 09:03:42
Postat av: Malin

Det ska jag verkligen göra! Å ser jag dig ska jag ropa heja heja för full hals!!!! =D

2009-05-29 @ 10:25:41
URL: http://tvatjejerochenstorstad.blogg.se/
Postat av: Emme

Haha! Låter härligt du! ;P Ha så mojsigt i solen!

2009-05-29 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0