Välkommen till vår nya blogg!

Äntligen är den här, bloggen ni alla omedvetet väntat på! Nu drar vi igång ett projekt om våra liv som ni kan följa dagligen. Här följer en kort presentation av oss båda:



Namn: Sara Uggla (Jaaa hon e släkt med Magnus, på långt håll)
Ålder: 18 år
Bor: Stockholm, Solna
Civilstatus: Singel
Sysselsättning: Pluggar, tar studenten i år!
Beroende av: Choklad!!!
Favorit tv-program: DH
Favorit blogg: ...
Favorit stad: Sydney
Favorit musik: Allt som radion spelar
Ett måste: Mobilen
Intressen: Mode och kläder, skvaller, idrott/sport, resa(!) och bara vara med mina AMIGOOOOS



Namn: Malin Lager
Ålder: 18 år
Bor: Stockholm, Gärdet
Civilstatus: Singel
Sysselsättning: Samma som Sara, tar studenten i år!
Beroende av: Mascara
Favorit tv-program: The Hills och CSI
Favorit blogg: Knight Cat
Favorit stad: Barcelona
Favorit musik: Hip Hop och Rock (bästa combon!)
Ett måste: Vatten
Intressen: Mode, musik, dansa, läsa, cykla, festa och chilla med poolare

Hur träffades då vi skumma typer?
Det hela började för 3 år sedan när vi skulle börja gymnasiet... Sara började direkt på Handels/turism programmet men jag börjde där lite senare. Från att ha börjat på Östra Real (som inte passade mig alls) kom jag till en skola där jag kände mig hemma. Vi blev vänner men det var först i 2:an som vi verkligen klickade. Sedan dess har vi alltid haft varandras rygg och vet allt om varandra. Vi går och sjunger i Caroline af Ugglas kör varje måndag och stormtrivs! Sedan har vi planer på att tillsammans ge oss ut på det största äventyr vi kan tänka oss, flytta till Australien.
Sara och jag kommer nog alltid vara vänner och det känns naturligt att göra detta projekt med henne. Vi ska försöka uppdatera så ofta vi kan och peppa varandra. Om vi skulle missa någon dag så får ni påminna oss!



Kommentarer
Postat av: Melissa

Naw..Vilken söt blogg:)

2009-05-08 @ 14:47:16
URL: http://finest.se/melissa89
Postat av: Sara och Malin

Tack! =D

2009-05-08 @ 15:10:05
URL: http://tvatjejerochenstorstad.blogg.se/
Postat av: Martina

Äntligen! :)

2009-05-08 @ 15:21:49
Postat av: Sara och Malin

Eller hur! =) haha

2009-05-08 @ 15:28:04
URL: http://tvatjejerochenstorstad.blogg.se/
Postat av: Anonym

WAZZZZZZZA!

2009-05-08 @ 16:01:21
Postat av: identity

sv: tack så mycket! :)

2009-05-11 @ 20:55:50
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0