I'm baaaaaaack

Hade det underbart i Finnelinneland med mamma! Det gjorde liksom gott i själen att vara där några dagar. Momi och Mofi är gamla nu, det märks tydligt... Jag blir nervös av att veta att morfar kör runt själv, han verkade lite ostadig bakom ratten sist. Jag blir nervös av att mormor inte kan vara uppe mer än 30 min innan hon måste lägga sig och vila. Jag blir nervös av att morfar får andnöd av att städa. Jag blir nervös av att mormor går runt och ser ut som hon ska trilla hela tiden.
Mycket förändras när man blir gammal och grå. Att se dem gör att man får motivationen att göra så mycket som möjligt i sitt liv. Det är snart över. Låter hemst men det är sant....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0