090404

Goooood Morgon! 

Vaknade för en stund sedan, sov t.o.m genom väckarklockan. Försöker verkligen ställa om dygnet så det blir mer normalt men när man inte riktigt har en anledning att gå upp är det svårt att hitta motivationen till att krypa ur sitt varma täcke. Ska försöka igen imorgon, skamm den som ger sig. 
Idag måste jag göra något som jag inte riktigt ser fram emot... Vaccinera mig mot TBE (fästingvirus). Jag har egentligen inget problem med sprutor men ibland triggar jag upp mig till att det ska vara VÄRSTA grejen. Förhoppningsvis kan jag ta det lugnt och smärtfritt idag. 
Efter den lilla injektionen ska jag på bio med några kompisar från gamla klassen. Riktigt kul! 
Men vi hörs innan dess. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0